1. Garantia produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Skino beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia: completezi formularul de returnare, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit.

2. Produse cu certificat de garantie emis de producator

Pentru o parte dintre produsele vandute de Skino vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Poti veni cu produsul si in unul dintre showroom-urile Skino sau il poti trimite in service completand formularul de returnare. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia in showroom sau prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service, conform informatiilor detaliate aici.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

3. Produse resigilate

Toate produsele resigilate sunt insotite de certificate de garantie  in format electronic sau fizic.

Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia.

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, completand formularul de sesizari.